Laden agenda

« Alle agenda

• Dit agenda is voorbij.

Regiobijeenkomst versterken aanpak meervoudige problematiek sociaal domein

9 april @ 12:30 - 17:00

Wilt u weten hoe u uw aanpak kunt versterken? Hoe u onderzoekt of een client meervoudige problematiek heeft? Wat een regisseur/coördinator wel of niet doet? Hoe u uw casusoverleggen beter inricht? Meld u dan aan voor een van de 5 regiobijeenkomsten in april!

Daarin gaat u heel concreet en pro-actief aan de slag met het versterken van de aanpak meervoudige problematiek. Niet met het erover praten, maar met het DOEN. U gaat naar huis met praktische handvaten, in een to do lijst, waar u de dag na de bijeenkomst mee aan de slag kan.

De bijeenkomsten hebben als rode draad het versterken van de aanpak meervoudige problematiek. Dit wordt ingebed in andere trajecten, zoals toegang, lokale teams, integrale dienstverlening, PMM, hervormingsagenda jeugd, zorg en veiligheidshuizen.

Locatie en tijd

• 9 april in Assen
  • 12.30 u tot 17.15 uur

Overige data:

• 16 april in Leiden
  • 18 april in Apeldoorn
  • 23 april in Eindhoven

Doelgroep

Managers, leidinggevenden, beleidsmedewerkers, kwaliteitsmedewerkers in het sociaal domein van gemeenten en ketenpartners: De (proces-) inrichters van het sociaal domein.

Maar nadrukkelijk ook de mensen werkzaam in de toegangsfunctie en/of in de lokale teams, zowel werkzaam bij gemeenten als bij ketenpartners.

Datum:
9 april