5G masterclass–serie Overheid: 5G, wat komt er op ons af?

Speciaal voor medewerkers van de overheid

De komst van 5G
De komst van 5G biedt veel kansen in verschillende branches. Dit zorgt voor een impact op de samenleving en het is daarom voor Noordelijke gemeentes, provincies, rijksoverheid, waterschappen en andere overheden essentieel om zicht te krijgen in ontwikkelingen rondom 5G. Vraagstukken zoals wat er allemaal op de gemeente afkomt rondom 5G, wat de impact is op de samenleving en hoe we verder gaan in de toekomst, worden onder andere beantwoord in de nieuwe masterclass sessie. Deze informatie is essentieel om goed geïnformeerd te zijn voor toekomstige vragen en opmerkingen van mensen vanuit de overheid.

Over de 5G Masterclass serie – overheid
Aankomende periode worden er kosteloos twee masterclasses georganiseerd om medewerkers van Noordelijke gemeentes, provincies, rijksoverheid, waterschappen en andere overheden te helpen om zicht te krijgen op alle ontwikkelingen rondom 5G. Per masterclass zijn er een aantal break-out sessies waarin verschillende vraagstukken rondom 5G onder de aandacht worden gebracht. De masterclasses zijn als volgt gepland:

Masterclass 1: 5G, wat komt er op ons af?
Datum: Donderdag 6 oktober 2022
 Tijd: 14:30 – 17:00 uur
 Locatie: TechHub Assen – Industrieweg 1, 9402 NP Assen

Masterclass 2: 5G, wat is de impact op de samenleving?
Datum: Donderdag 1 december 2022
 Tijd: 14:30 – 17:00 uur
 Locatie: n.t.b.

Deelname aan de Masterclasses is kosteloos.

Geïnteresseerd?

De masterclass serie is beschikbaar voor ambtenaren, bestuurders, beleidsmakers en innovatiemanagers vanuit gemeentes, provincies, rijksdiensten, waterschappen en (semi)overheden in Noord-Nederland.

Plan 6 oktober en 1 december 2022 maar alvast in uw agenda, later volgt er een uitnodiging met meer informatie en het programma per 5G Masterclass.

Over de 5G Masterclass

De masterclass serie is een initiatief van 5Groningen en wordt georganiseerd samen met Economic Board Groningen, Hanzehogeschool Groningen, Rijksuniversiteit Groningen, VGG, VDG, VFG en Samenwerking Rijk Noord.