Praat mee over de toekomst van de VNG

Datum: Donderdag 9 februari 2023

Locatie: van der Valk Hoogkerk

Borchsingel 53, 9766 PP, Eelderwolde

Tijdstip: 14.00 tot 16.00 uur

Op donderdag 9 februari 2023 organiseert de Vereniging van Nederlandse Gemeenten samen met de VGG een ledenbijeenkomst over de VNG Verenigingsstrategie 2030.

Iedere regio is uniek en binnen een regio is er weer grote verscheidenheid. Of het nu gaat om energie, klimaat, stikstof, woningnood of bestaanszekerheid. Hoe komen we als overheid in de topvorm die nodig is om de transities te sturen? Welke rol past gemeenten? De Verenigingsstrategie 2030 van de VNG analyseert wat hiervoor nodig is.

De VNG gaat hierover graag in gesprek met u als college- en raadsleden uit Groningen om ideeën hierover uit te wisselen. Daarnaast bespreekt algemeen directeur Leonard Geluk met u relevante landelijke en regionale actualiteiten voor VGG en VNG. Uw aanwezigheid daarin wordt zeer op prijs gesteld.

Voor meer informatie: https://vng.nl/artikelen/verenigingsstrategie-2030