Cynthia van Putten nieuw bestuurslid Nederlandse Vereniging voor Raadsleden

De ledenvergadering van de Nederlandse Vereniging voor Raadsleden heeft Cynthia van Putten, raadslid in de Groningse gemeente Westerkwartier, als algemeen bestuurslid benoemd. “Ik kijk ernaar uit om als bestuurslid raadsleden uit mijn regio te vertegenwoordigen!”

Vertrekkende bestuursleden

Met de benoeming van Cynthia van Putten hebben de noordelijke provincies weer een raadslid in het bestuur van de Nederlandse Vereniging voor Raadsleden. Om persoonlijke redenen nam dit jaar Jan Smits uit Tynaarlo afscheid en vertrok Ingo Kehe uit Weststellingwerf. Tevens hebben we ook afscheid genomen van Marjolijn Mijling.

Met de benoeming van Cynthia van Putten heeft het bestuur versterking gekregen uit de regio Noord-Nederland. Het huidige bestuur bestaat uit 12 bestuursleden:

• Hanneke Willemstein – voorzitter
  • Abdullah Uysal – vicevoorzitter
  • Erwin Rutten – penningmeester
  • David Schalken Den Hartog – secretaris
  • Frits van Vugt – algemeen bestuurslid
  • Alinda Fredriks – algemeen bestuurslid
  • Jacques van Loevezijn – algemeen bestuurslid
  • Johan Hessing – algemeen bestuurslid
  • Jort Molenaar – algemeen bestuurslid
  • Ricus Tiekstra – algemeen bestuurslid
  • Cynthia van Putten – algemeen bestuurslid